Automobilių nuoma. Klausimai-atsakymai

(I-V 10:00-18:00)
LT
Klausimų tema (pasirinkite):
Užduota klausimų: 45.  Puslapis 7 iš 9.
Lina   2011-08-23, 22:41

Sveiki, dar kartą. Pas jus buvome išsirinkę automobilį, kurio nuomos sąlygose buvo leidžiama išvykti iš Ispanijos teritorijos į įvairias šalis. Šiandien norėjome automobilį užsakyti ir dar kartą viską perskaitę pamatėme, kad nuomos sąlygos pasikeitę ir dabar jau išvykti iš šalies neleidžiama, o mes savaitę būsime Portugalijoje. Ką patartumėte mums daryti: ar tikėtis naujų pasikeitimų, ar užsakinėti kitur?

A.Chocianas:

Mūsų svetainėje integruota brokerinė automobilių nuomos užsakymo sistema. Brokeris bendradarbiauja su daug skirtingų nuomos kompanijų ir internete išstato geriausius pagal kainą pasiūlymus. Šie pasiūlymai pastoviai kinta, priklausomai nuo to, kaip greitai juos išperka. Kuo populiaresnė nuomos vieta (Ispanija - viena iš tokių), tuo sparčiau keičiasi ir pasiūlymai. Jei dar turite laiko iki nuomos pradžios, galite palaukti pasikeitimų pasiūlymuose. O šiaip, kadangi automobilių nuomoje nėra tokio dalyko, kaip "paskutinė minutė", kuomet galima būtų užsisakyti automobilį už nerealiai mažą kainą, delsti, radus tinkamą variantą, nederėtų.

Mėta   2011-08-20, 18:11

Lapkričio mėnesį vykstame į Kankuną ir ten norime nuomotis automobilį, kuriuo norėtume važiuoti ir į Gvatemalą. Žinome, kad išvykimas į kitą šalį nėra galimas, tačiau skaitėme, kad už papildomą mokestį galima išvykti į kitą šalį. Ar galite padėti sužinoti, kiek papildomai kainuoja leidimas išvykti į kitą šalį. Ačiū.

A.Chocianas:

Mėta, mums pavyko išsiaiškinti tik vieną nuomos kompaniją - Budget, kurį leidžia išvažiuoti iš Meksikos ir tai tik į Belizą. Toks leidimas papildomai kainuoja 36 USD. Tačiau į Gvatemalą neleidžia išvykti nė viena mums žinoma kompanija.

Mėta   2011-07-21, 12:51

Laba diena, ar nuomotu automobiliu Gvatemaloje galėsime išvykti iš šios šalies į kitas centrinės amerikos šalis. Kelionė planuojama lapkričio mėn.

A.Chocianas:

Išvykti leidžiama į šalis, nurodytas pasirinkto automobilio nuomos sąlygose, žr. Svarbi informacija -> Automobilis -> Keliavimo apribojimai. Kai kuriuose pasiūlymuose tai - Salvadoras, Hondūras ir Nikaragva. Leidimas išvykti iš šalies gali kainuoti papildomai.

Mėta   2011-07-04, 12:31

Patikslinu klausimą: nuomoti automobilį planuojame Cancun oro uoste, laikotarpis 2011-11-04 - 2011-11-15 d.d. Automobilis turėtų būti ekonominės klasės. Ar galėsime šiuo automobiliu važiuoti į kaimynines šalis Belizą bei Gvatemalą. Ačiū.

A.Chocianas:

Mėta, mes susisiekėme su trimis skirtingomis nuomos kompanijomis Kankuno oro uoste, kurių pasiūlymai yra pateikiami CarTrawler'io sistemoje - nė viena jų neleidžia išvažiuoti išsinuomotu automobiliu už Meksikos ribų.

Mėta   2011-07-03, 17:18

Norime išsinuomoti automobilį Kankuno mieste (Meksika) ir pasivažinėti po šalį, taip pat norėtume aplankyti kaimynines šalis Belizą ir Gvatemalą. Ar galima išvykti iš šalies (Meksika) nuomotu automobiliu, ar saugu minėtose šalyse važinėti savarankiškai?

A.Chocianas:

Informaciją dėl išvažiavimo iš šalies galėtume sutikslinti per Cartrawler'į, jei atsiųstumėte mums nuomos datas, laikus ir vietą bei nurodytumėte, koks konkretus automobilio variantas Jus domina. Kas dėl saugumo, tai, mūsų manymu, jis labiausiai priklauso ne nuo vietos sąlygų ar gyventojų, o nuo pačių atvykėlių elgesio. Daugelis vakariečių iki šiol mano, kad nuomotis automobilį Lietuvoje nėra saugu:) Tiesą sakant, šiuo klausimu geriau pasidomėkite atsiliepimais ir nuomone tų žmonių, kuriems patiems jau teko keliauti po Meksiką.

Užduokite savo klausimą

Prieš užduodami klausimą, peržvelkite D.U.K., labai tikėtina, kad jau ten rasite atsakymą.

Patvirtinkite, kad nesate robotas.